fbpx Телереклами ставок на спорт у США стало втричі менше: Висновки для України | Gamingnews.net.ua
Кількість виданих ліцензій: 3033 Бюджет виконаний на 23.6% Докладніше

Телереклами ставок на спорт у США стало втричі менше: Висновки для України


Об'сяг реклами ставок на спорт на американському телебаченні з 2021 року знизився на 33,3%

  • 2024-05-06 14:11
  • 517
Читати на:

Про це свідчить дослідження Nielsen, проведене на замовлення Американської асоціації азартних ігор (AGA). Автори роботи звернули увагу на тренди у ставках на спорт з 2013 до 2023 року. 

телебачення

Як стверджують в асоціації, реклама відіграє важливу роль в інформуванні споживачів про роботу легельних операторів, у переорієнтації клієнтів на опції безпечного беттінгу. Коли ставки на спорт поширюються на новий штат, легальні оператори розпочинають рекамну кампанію, аби підвищити обізнаність про легальні букмекерські контори та захопити долю ринку. З часом галузь розвивається і зріє, відповідно, компанії рекламуються менше.

Останній процес і відбувається зараз, а разом з обсягами знижуються і витрати. Відповідно, порівняно з 2022 роком у 2023-му компанії витратили на рекламу ставок по телебаченню на 23% менше. Якщо ж брати усі медіа, показник зменшився на 15%.

Дані є ілюстративними для України, адже, за оцінками експертів, більшість грального ринку країни все ще в тіні. Зокрема, на думку голови КРАІЛ Івана Рудого, якщо державі вдалося б позбавитися від нелегалів, Україна б заробляла на галузі на 60-70% більше.

На такій стадії реклама, в тому числі, стає критерієм, який допомагає гравцю відділити законних операторів та незаконних. Звісно, в ідеалі споживачі повинні бути свідомими і без реклами, а перед тим, як скористатися послугами нового провайдера, перевіряти його наявність у списку ліцензіатів від КРАІЛ. Але очікувати такої відповідальності - справа марна, і навряд чи принесе потрібні результати. Завдання достукатися до споживача залишається на плечах самих компаній та держави. При цьому воно може сильно ускладнитися. Адже парламент вже проголосував у першому читанні законопроєкт 9256-д, який накладає драконівські обмеження на рекламу для грального бізнесу. Ринок поставився до нього вкрай негативно, але і державі в особі принаймні депутатів варто було б ретельніше аналізувати можливі негативні наслідки. Бо процес і так повільний процес ідентифікації білого ринку у свідомості користувачів може припинитися.

Відповідно, замість природнього "багато реклами - більше клієнтів у законного ринку (менше у незаконного) - менше реклами (і за потреби, введення обмежень вже на цій стадії)" отримаємо менш позитивний процес - "мінімум реклами - клієнти залишаються з нелегалами, а подекуди і переходять до них від "білих" гравців. 

Автор: Аліна Швець

ЧИТАЙ ТАКОЖ
Більше матеріалів