В офісі NAVI на початку події, організованої партнером клубу GGBET, медіа могли поспілкуватися з СМО NAVI Русланом Гутніковим та менеджером із роботи з партнерами Андрієм Заварзіним.
Вболівальники занурювались у світ NAVI та налаштовувалися на кібервайб же з перших кроків – зокрема, роздивляючись стелаж з яскравими трофеями команди. Атмосферу створювали і головні кольори брендів – помаранчевий, жовтий, чорний та білий, в яких витриманий інтер’єр заходу. GGBET активно популяризує кіберспорт в Україні, і Community Watch стала частиною кампанії.

У спілкуванні з менеджментом NAVI медіа дізналися, що клуб має юніорські склади, а наймолодшому гравцю – 14 років. NAVI постійно у пошуках талантів. Менеджери клубу проводять скаутинг серед фанатів і серед учасників любительських турнірів. У команді чимало гравців з-за кордону. Так, у NAVI CS2 , крім українців, грають спортсмени з Литви, Фінляндії та Румунії. Залучення іноземців має подвійний ефект: вони не лише підсилюють команду, а й приводять аудиторію зі своїх країн.
"У більшості випадків наші команди мультинаціональні, і це допомагає нам постійно комунікувати з аудиторіями різних країн, які зацікавлені у своїх співвітчизниках"– коментує Руслан Гутніков.

В тому числі, вдала скаутська політика зробила NAVI брендом світового рівня і одним з небагатьох впізнаних українських брендів в цифровому секторі. Наразі клуб співпрацює з багатьма міжнародними компаніями, які інвестують у його розвиток і створюють цікаві колаборації. При цьому NAVI важлива співпраця з українськими бізнесами.
"Вдалий приклад – наш партнер GGBET. Бренд висвітлює нас на своїх платформах настільки цікаво, що це часто доповнює те, що ми робимо для своєї аудиторії. Це чемпіонати, івенти, рейтинги тощо – ми на одній хвилі", – підкреслює Гутніков.

Крім того, що NAVI несе бренд України у світі, команда активно займається розвитком благодійних проєктів. Причому напрямки різноманітні: міжнародне стратегічне партнерство з United24 та підтримка 3-ї ОШБр з українським ком’юніті. Окрім того, клуб допомогає тваринам в рамках партнерства з фондом Happy Paw та радо долучається важливих проєктів партнерів.

Але наразі для України кіберспорт важливий не лише благодійними внесками, але і можливістю підтримати ком’юніті у складні часи. Як сказав Руслан Гутніков, гра соціалізує та зв’язує гравців на відстані. І зараз, коли українці розкидані по різним країнам, гра допомагає друзям зібратися разом, зберегти стосунки та соціальні зв’язки.