fbpx Як NAVI несуть бренд України на світовий ринок – репортаж з івенту Community Watch від GGBET | Gamingnews.net.ua
Кількість виданих ліцензій: 3033 Бюджет виконаний на 23.6% Докладніше

Як NAVI несуть бренд України на світовий ринок – репортаж з івенту Community Watch від GGBET


Шанувальників кіберспорту запросили на перегляд гри легендарного українського клубу NAVI на першому у світі мейджорі з Counter-Strike 2 PGL Major Copenhagen 2024.

  • 2024-03-25 14:08
  • 483
Читати на:

В офісі NAVI на початку події, організованої партнером клубу GGBET, медіа могли поспілкуватися з СМО NAVI Русланом Гутніковим та менеджером із роботи з партнерами Андрієм Заварзіним.

Вболівальники занурювались у світ NAVI та налаштовувалися на кібервайб же з перших кроків – зокрема, роздивляючись стелаж з яскравими трофеями команди. Атмосферу створювали і головні кольори брендів – помаранчевий, жовтий, чорний та білий, в яких витриманий інтер’єр заходу. GGBET активно популяризує кіберспорт в Україні, і Community Watch стала частиною кампанії.

watch party 1

У спілкуванні з менеджментом NAVI медіа дізналися, що клуб має юніорські склади, а наймолодшому гравцю – 14 років. NAVI постійно у пошуках талантів. Менеджери клубу проводять скаутинг серед фанатів і серед учасників любительських турнірів. У команді чимало гравців з-за кордону. Так, у NAVI CS2 , крім українців, грають спортсмени з Литви, Фінляндії та Румунії. Залучення іноземців має подвійний ефект: вони не лише підсилюють команду, а й приводять аудиторію зі своїх країн.

"У більшості випадків наші команди мультинаціональні, і це допомагає нам постійно комунікувати з аудиторіями різних країн, які зацікавлені у своїх співвітчизниках" коментує Руслан Гутніков.

Watch party 2

В тому числі, вдала скаутська політика зробила NAVI брендом світового рівня і одним з небагатьох впізнаних українських брендів в цифровому секторі. Наразі клуб співпрацює з багатьма міжнародними компаніями, які інвестують у його розвиток і створюють цікаві колаборації. При цьому NAVI важлива співпраця з українськими бізнесами.

"Вдалий приклад  наш партнер GGBET. Бренд висвітлює нас на своїх платформах настільки цікаво, що це часто доповнює те, що ми робимо для своєї аудиторії. Це чемпіонати, івенти, рейтинги  тощо ми на одній хвилі", підкреслює  Гутніков.

Watch party 3

Крім того, що NAVI несе бренд України у світі, команда активно займається розвитком благодійних проєктів. Причому напрямки різноманітні: міжнародне стратегічне партнерство з United24 та підтримка 3-ї ОШБр з українським ком’юніті. Окрім того, клуб допомогає тваринам в рамках партнерства з фондом Happy Paw та радо долучається важливих проєктів партнерів.

Watch party 4

Але наразі для України кіберспорт важливий не лише благодійними внесками, але і можливістю підтримати ком’юніті у складні часи. Як сказав Руслан Гутніков, гра соціалізує та зв’язує гравців на відстані. І зараз, коли українці розкидані по різним країнам, гра допомагає друзям зібратися разом, зберегти стосунки та соціальні зв’язки.

ЧИТАЙ ТАКОЖ
Більше матеріалів