Зокрема, клуб Crystal Palace уклав контракт з Net88: цю угоду вже називають рекордною. Лого букмекера з'явиться не тільки на "парадній" формі, але і на тренувальних костюмах.

Клуб Wolverhampton Wanderers (Wolves) також обзавівся генеральним спонсором зі світу гемблінгу. Наступні два сезони клуб підтримуватиме гральна платформа Debet. Гемблінгова компанія вже назвала угоду "істориною". Спікер компанії акцентував, що його колеги з нетерпінням чекають можливості побачити лого Debet на футболках та на стадіоні.
І зрештою, ще у квітні клуб Aston Villa підтвердив титульну угоду з букмекерською компанією Betano.
Тож форма співробітництва залишається популярною навіть попри те, що клуби Прем'єр-ліги вирішили відмовитися від розміщення гемблінгових лого на футболках вже наприкінці сезону 2025-2026.
Додамо, що інші, "нетитульні" партнерства залишаться одним з основним джерелом доходів команд, і, звичайно, не тільки у Британії. Так, у кожної з десяти найкращих команд з рейтингу УЄФА є беттінговий партнер.
Для українського спорту таку можливість хочуть закрити. Нагадаємо, Рада ухвалила у першому читанні законопроєкт 9256-д, який забороняє гемблінговим компаніям бути спонсорами.