Протягом останніх років ринок онлайн-гемблінгу зростає доволі швидко, і тенденція збережеться у найближчому майбутньому. Якщо дохід у 2023-му оцінювали у $83,4 млрд, до 2028-го він може сягнути позначки у $143 млрд
Такий прогноз оприлюднили експерти Analytics insight. На їхню думку, забезпечуватимуть зростання ринку кілька чинників.

1. Легалізація гемблінгу
Все більше країн хоч і з істотними обмеженнями, але легалізують як азартні ігри в цілому, так і онлайн-сегмент ринку. Тож бажання контролювати ситуацію та отримувати вагомі поповнення у бюджет і далі спонукатимуть парламентарів та можновладців виступати за узаконення азарту.
2. Зростання інвестицій
Інвестиції в онлайн-гемблінг, особливо у ставки на спорт онлайн, зростають. При цьому гроші вкладають як досвідчені інвестори, так і початківці. Причина – збільшення популярності спортивних змагань та спрощення доступу до сервісів беттінгу.
3. Розвиток технологій
Наразі оператори азартних ігор намагаються зробити інтерфейс якомога зручнішим для користувача. Зіграти можна практично на будь-якому пристрої з доступом до Інтернету (а про його наявність подбали вже розробники пристроїв), а заплатити за розвагу – будь-яким способом. При цьому багато часу транзакція не займе. Такі технологічні вигоди також вважають одним з чинників зростання. Адже там де раніше міг (і встигав) зіграти один, зараз можуть (і встигають) зіграти десятеро.
4. Поширення криптовалют
Завдяки використанню біткойна та інших криптовалют зіграти в онлайн-казино або ж поставити на улюблену команду можна анонімно. Тож навіть любителі великих ставок можуть отримати задоволення, не привернувши увагу податкової. Ще більш зручною опція є для чиновників та бізнесменів тих країн, де участь в азартних іграх суворо заборонена та може вилитися у заплямовану репутацію і навіть кримінальне переслідування. Наприклад, чиновників та багатіїв з Китаю.
5. Партнерство та поглинання
Завдяки співпраці з іншими компанії можуть виходити на нові ринки, приваблювати нові категорії клієнтів та отримувати доступ до нових технологій. Це забезпечує як зростання ринку, так і швидше поширення інновацій. Пошук партнерів або ж компаній для приєднання стає одним із способів обіграти конкурентів.
Автор: Аліна Швець