fbpx Спонсорство - вид реклами, і на нього поширюються обмеження, - КРАІЛ | Gamingnews.net.ua
Кількість виданих ліцензій: 3033 Бюджет виконаний на 23.6% Докладніше

Спонсорство - вид реклами, і на нього поширюються обмеження, - КРАІЛ


Розміщення зовнішньої реклами з лого гральної компанії як спонсора є порушенням законодавства

  • 2024-03-28 19:30
  • 770
Читати на:

Про це йдеться на офіційному сайті КРАІЛ.

спонсорство

У повідомленні наголошують, що спонсорство визначається як вид непрямої реклами.

А відповідно до закону "спонсорами не можуть виступати комерційні (фірмові) найменування, торговельні марки, під якими виробляють чи розповсюджують товари, реклама яких заборонена законом, та найменування товарів, реклама яких заборонена законом".

На спонсорство поширюються всі обмеження, введені новими нормами на початку жовтня минулого року. 

"Зовнішня реклама інших товарів (послуг, радіопередач тощо), в тому числі спонсорство, в яку вміщено бренд організатора азартних ігор, торговельна марка, інший об’єкт права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, що призначена, сформувати або підтримати у непрямий спосіб обізнаність споживачів реклами та їхній інтерес щодо такого товару та/або організатора азартних ігор, є рекламою, яка заборонена", - резюмують у повідомленні.

Акцентують, що наразі посилюється тенденція з розповсюдження реклами азартних ігор під виглядом спонсорства. Але комісія не залишає явище без уваги і притягне порушників до відповідальності.

У КРАІЛ додають, що штраф за порушення наразі становить 2,130 млн грн (300 мінімальних зарплат). На розгляді комісії наразі 50 можливих порушень законодавства про рекламу.

Автор: Аліна Швець

Новини ігорного бізнесу України та світу на gamingpost.net. Читайте також:

Протизаконна реклама: Стало відомо, кого і за що КРАІЛ оштрафувала на 2 млн

 

ЧИТАЙ ТАКОЖ
Більше матеріалів