Світова тенденція щодо реклами азарту останнім часом цілком однозначна – її має бути менше. Цивілізовані країни відмовляються від спонсорства футболок, рекламу заборонено транслювати на телебаченні, розміщувати у громадських просторах. Жорстке таргетування передбачає реклама в інтернеті. Світ прагне захистити від азарту вразливі верстви суспільства.
Але це – світ. Не росія, де все не як у людей. Тому для тоталізаторів та букмекерських контор новим законопроектом передбачено не просто послаблення у сфері реклами, а навіть збільшення маркетингових можливостей.

Новий законопроєкт дозволить демонструвати рекламу тоталізаторів та букмекерів під час трансляцій перегонів, бігів, випробувань та інших спортивних змагань з кінного спорту. Тривалість роликів – не більше 20% від загального рекламного часу.
Крім того, буде дозволено розміщувати рекламу букмекерів та тоталізаторів на профільних сайтах, у друкованих ЗМІ та на спец.телеканалах, які пов'язані з кінним спортом. Скасовуються обмеження використання у рекламної продукції образів коней, наїзників і жокеїв. Але це тільки для тоталізаторів, букмекерам доведеться й надалі обходитися без них. Тоталізаторам взагалі пощастило більше – нові правила дозволяють їм до всього іншого ще й брендувати іподроми, форму та екіпірування вершників, спорядження коней.
Проєт закону ухвалили депутати, слідом – рада федерації. Тепер законопроєкт очікує на підпис не до ночі згаданого президента. Якщо все піде за планом, нові правила набудуть чинності з 1 вересня 2022 року. Зміни призведуть до ще більшого буму в азартній сфері, яка з часу початку повномасштабної війни переживає чи не найкращі свої часи. Втрата роботи, санкції та імпортозаміщення, що з фурором провалилося, призвело до того, що росіяни намагаються заробити грошей на ігорці.