Як повідомляється на офіційному сайті букмекера, партнерство триватиме до кінця червня 2026 року.
Протягом цього періоду Tipico зможе використовувати у своїй рекламі логотипи обох кубків. Також партнерство надає право світити лого компанії під час матчів змагань. В тому числі, на рекламних щитах та офіційних цифрових майданчиках змагань та Німецької футбольної асоціації.
Нагадаємо, для українських чемпіонатів та команд можливість заручитися підтримкою від гемблінгових компаній скоро може виявитися закритою. Рада у першому читанні проголосувала законопроєкт 9256-д, який, в тому числі, забороняє гральним компаніям виступати спонсорами. Ініціатор законопроєкту, голова фінансового комітету парламенту Данило Гетманцев вважає, що до другого читання "є невеликий лаг для дискусій про спонсорство спорту", але рішення радше буде негативним. Гральний бізнес ставиться до 9256-д вкрай негативно та вважає його лобіюванням інтересів лотерейників. При цьому провідні футбольні клуби Європи активно підписують контракти з беттінговими компаніями, отримуючи фінансування для подальшого розвитку.
Автор: Аліна Швець