Зараз у сенаті штату Нью-Йорк лежить новий законопроєкт щодо реклами азартних ігор. Його автори – двоє сенаторів-демократів – наполягають на необхідності внесення поправок до законів, що регламентують діяльність букмекерів та операторів азартних ігор. Кожне їхнє рекламне повідомлення, за переконанням сенаторів, обов’язково має містити попередження про потенційну шкоду азартних ігор.

Крім того, у законопроєкті містяться ще кілька позицій: про обов’язкову співпрацю комісії штату з азартних ігор з уповноваженим щодо залежностей, про необхідність, окрім застереження про потенційну шкоді, розміщувати у рекламі азарту номер гарячої лінії з питань ігрової залежності та також – номер ліцензії оператора, чиї послуги рекламуються.
Якщо законопроєкт буде підтримано – у операторів буде 16 днів для того, щоб імплементувати всі ці повідомлення у свою рекламу.
Тим часом у штаті Огайо подібні правки було прийнято ще 30 грудня 2022 року, а операторам дали лише 2 дні на приведення реклами у відповідність до нових вимог: вона має містити помітний номер телефону довіри та застереження щодо ігрової залежності.
Перших порушників оновленого закону Комісія з контролю за казино в Огайо вже виявила – це BetMGM, Caesars і DraftKings. Кожний з цих операторів має сплатити штраф у 150 000 доларів.