fbpx "Клієнту має бути весело і просто": Правила життя та бізнесу співзасновника та гендиректора DraftKings Джейсона Робінса | Gamingnews.net.ua
Кількість виданих ліцензій: 3033 Бюджет виконаний на 23.6% Докладніше

"Клієнту має бути весело і просто": Правила життя та бізнесу співзасновника та гендиректора DraftKings Джейсона Робінса


Коли Джейсон Робінс запускав DraftKings, він ділив квартиру зі своїми партнерами по бізнесу. Власне, троє чоловіків і стали першими та єдиними співробітниками компанії, яка згодом набула міжнародних масштабів

  • 2024-03-18 12:00
  • 505
Читати на:

Лише за два роки у DraftKings з'явився 1 млн зареєстрованих гравців, а щодня послугами компанії користувалося близько 50 тис. людей. І це був лише початок. Наразі створення DraftKings вважають важливою віхою в розвитку індустрії ставок на спорт онлайн. Робінс зізнається, що не чекав такого успіху. Навіть при тому, що вкладав у проєкт максимум пристрасті.

Джейсон Робінс

Пропонуємо його цитати про лідерство, клієнтський досвід та красі спорту.

"Мене виховували з установкою, що ти маєш заробити те, що хочеш. Коли я хотів машину, батьки сказали: знайди роботу, зароби гроші та купи собі. З раннього віку я засвоїв одну річ: просто так не дістанеться нічого. Інколи перемагає не найбільш розумний чи талановитий, а той, хто працює більше за інших"

"З найпершого дня ми були дуже сфокусовані на культурі, яку хочемо побудувати. І наша пристрасть ще з нами. Це величезна пристрасть до продукту і до компанії, і вона сильніша, ніж будь-коли. Я і раніше працював у чудових фірмах, але у жодній з них не було такої пристрасті до продукту"  

"Багато років тому – ще до DraftKings – один з моїх бізнес-менторів дав чудову пораду. Всі говорять про те, як змінити світ, але важливіше визначити, куди він прямує і дістатися туди першим. Важливо визначити, до чого усе йде, та позиціонувати компанію у цих площинах"

"Одна з причин, з яких наша компанія прагне бути лідером, - це можливість вигравати, мати найбільшу базу клієнтів, постійно бути на два-три кроки попереду будь-кого іншого. Лідерство творить твій бренд… Інша причина в тому, що правила ще визначаються, і якщо ми хочемо, щоб вони мали сенс, ми маємо бути попереду і очолювати процес"

"Ми провели багато часу, фокусуючись на бренді та клієнтському досвіді. Ключовими були три речі. Ми хотіли, аби для споживача процес був веселим, захопливим та простим"

"Ми вивчаємо враження, які клієнти отримують разом з нами і намагаємося служити користувачам найкращим чином"

"Краса спорту в тому, що можна зразу стартувати з чудового продукту. Це найграндіозніше реаліті-шоу у світі. Ми не мусимо створювати контент. Він уже є. Питання в тому, як додати щось до вже цікавого досвіду"

"Коли ми готуємо нову функцію, ми створюємо список всіх негативних речей, які можуть статися через її запуск. Не лише баги, але і певні нюанси дизайну тощо. Ми шукаємо рішення щодо кожного такого пункту. І доки не знайдемо, функцію не запустимо"

"Якщо у вас працюють найкращі люди, зазвичай ви створюватиме найкращі речі"

"Ми ніколи не уявляли, що станемо настільки актуальними, як ми були, і настільки великими, як ми є. Я не думав про такий швидкий шлях, радше про тривалий процес. Думав, може, хтось прийде і купить нас за $40-50 млн. Але не думав, що буде такий розквіт. Це була цікава та весела пригода"

"Зараз захопливий час, і якщо сприймати його як належне, все може змінитися… Але схоже, він буде захопливим принаймні наступні кілька років. Тож сподіваюся, ми побачимо, що стаються правильні речі, і це буде чудовою можливістю для кожного"

"Звучить як кліше, але найважливіша річ – робити те, що любиш. Якщо ти займаєшся тим, що любиш, це не відчувається як робота"

В матеріалі використані цитати з інтерв'ю Робінса для Sbcevents, Medium, Gaming America, Benzinga

Автор: Аліна Швець

Новини ігорного бізнесу України та світу на gamingpost.net. Читайте також:

"У тебе є все – у певній мірі, вигляді чи формі": Правила бізнесу і життя гендиректора MGM Resorts Білла Хорнбакла

ЧИТАЙ ТАКОЖ
Більше матеріалів