Увага, якщо ви – людина, чиї профілі у соцмережах привертають увагу багатьох користувачів. Український регулятор підготував звернення до вас.

КРАІЛ нагадав, що під дію законодавства про рекламу азартних ігор підпадають не лише медіа, але й популярні блогери, стримери та інші лідери суспільної думки. Отже, при створенні та публікації свого контенту варто пересвідчитися, що він:
- Не містить інформацію про нелегальні азартні майданчики та не транслює їх контент
- Не закликає до азартної гри – особливо, якщо частина ваших читачів – неповнолітні
- Не допомагає вашим підписникам обходити закон, наприклад, порадами, як зареєструватися на азартних майданчиках за чужими документами, або як заводити і виводити гроші через інших осіб
- Не містить навіть натяків на те, що участь у азартній грі є чи може бути легким заробітком, джерелом доходу чи альтернативою працевлаштуванню.
Все перелічене вище український регулятор трактуватиме як порушення законодавства з відповідними наслідками – дисциплінарною, цивільно-правовою, адміністративною чи навіть кримінальною відповідальністю.
Регулятор жодним чином не натякнув, як збирається моніторити популярний контент, аналізувати його, так само, як і не навів критерії, яким чином джерело контенту визначатиметься як популярне. Чи буде це як у нашого невдалого сусіда – регулярною публікацією переліку блогерів-порушників? Поки інформації немає.
Хоч ми у GamingPost вважаємо невдалою тактикою для нашої країни шлях заборон та загроз, усе ж радимо прислухатися до регулятора та ставитися відповідально до свого контенту. Так, як це робимо ми.
Автор: Марія Полянська
Новини ігорного бізнесу України та світу на gamingpost.net. Читайте також:
Рахунок 1:1, але азарт – у програші