GGL – об'єднане ігорне управління федеральних земель Німеччини зазіхнули на святе – на рекламу азарту. Спочатку вони програли, але, як у Термінаторі – пообіцяли повернутися, і повернулися.

GGL – новий регулюючий орган, і, коли регулятор почав затверджувати ліцензії на онлайн-слоти та онлайн-покер, оператори обурилися. Справа в тому, що GGL ввів нові вимоги, які стосуються реклами і торкаються партнерських відносин, що не сподобалося нікому. Не довго думаючи, кілька операторів звернулися по відновлення справедливості до адміністративного суду – вони зовсім не були впевнені в тому, що GGL має право контролювати їхню рекламу. Суд погодився, оператори зраділи.
Раділи вони недовго, оскільки регулятор звернувся до вищого адміністративного суду, який став на бік GGL. Підсумок – регулятор не тільки має право вводити обмеження, а й може робити це на власний розсуд.
Виправданими суд визнав заборони на інформаційні ролики та рекламу безкоштовних ігор онлайн-казино та віртуальних гральних автоматів. Крім цього, залишилася в силі заборона на маркетинг впливу та партнерську рекламу з тими партнерами, які просувають незаконні азартні ігри. Але не все так погано – повна заборона реклами азарту в громадських місцях, включаючи білборди та громадський транспорт – це занадто, тому деякі можливості для реклами в організаторів все ж таки залишилися.
Суд став на бік регулятора не вперше – місяць тому він схвалив рішення GGL про покарання ігрових операторів, які працювали з афілійованими особами, що просувають незаконні ігрові платформи.
Що стосується боротьби з нелегальним азартом, GGL вважає, що він має рішення – це встановлення системи маркування на онлайн-ресурсах. Інформацію про ліцензію, яку гравцям часом складно знайти на сайтах, незабаром потрібно буде вказувати на видному місці – так, щоб ніхто повз неї ніхто не пройшов,адже гравці повинні бути впевнені в тому, що грають законно. На жаль, статистики, яка розповіла б про те, скільки гравців порушують закон навмисно, а скільки – через незнання, немає.
Автор: Марія Полянська