У графі витрат практично усіх українських, та й не тільки компаній, з'явилася нова графа – “на захист України”. Причина появи цієї графи відома всім, а цифри, що стоять у ній, іноді вражають.

386 млн грн – таку суму витрачено на допомогу ЗСУ українським ліцензіатом Parimatch Ukraine. Трохи скромнішою виглядає сума, перерахована на податки та ліцензії – 325 млн грн.
Як і багато інших представників азартної індустрії, PM не залишилася осторонь війни. Компанія профінансувала придбання та переобладнання для ЗСУ понад сотні авто, на десятки мільйонів гривень закупила бронежилети та іншу амуніцію для спецпідрозділів у Харківській, Миколаївській, Запорізькій та Донецькій областях, постачала у бойові частини дрони та інше спорядження. Для медиків було закуплено апарати ШВЛ, ліки та реанімобілі.
Крім того, букмекерська компанія підтримала ініціативу українських айтішників і частково профінансувала придбання системи протидії дронам SKY CTRL, яка працює на одній із найгарячіших ділянок фронту.
“Допомога великого національного бізнесу була і залишається одним із ресурсів для фінансування країни та армії. Ми підтримуємо державу та ЗСУ в боротьбі з ворогом і готові бути поряд кожен із 365 днів нового року. Наш пріоритет – виконувати фінансові зобов'язання, реалізовувати гуманітарні ініціативи, регулярно передавати військовим технологічне посилення, надалі спільно працювати над відновленням України”, – зазначила СЕО Parimatch Ukraine Наталія Гілевич.
Компанія також є офіційним партнером національної фандрайзингової платформи UNITED24. У партнерстві з платформою реалізовано проект Light up Christmas for Ukrainians із залучення коштів для придбання генераторів для українських лікарень.