Громадську думку щодо ігорного бізнесу в Україні дослідили у UGC. Загалом було опитано 1000 українців віком від 18 років, які проживають у різних регіонах України. Результати доволі цікаві, проте, на жаль, у них ані слова про ставлення українців до гемблінгу.

Виявилося, що переважна кількість українців, а саме близько 92% не грала у азартні ігри протягом останнього року, проте біля 8% хотіли б зіграти у майбутньому: у казино (3,8%), в онлайн-казино та на ігорних автоматах (по 3,3%), в онлайн-покер (3,2%). Не переважна, але більшість опитаних українців бажають зробити ставки – 4,6%.
Незважаючи на те, що з українців, які брали участь в опитуванні грали всього 7,2%, 25,5% з них знає про наявність державних механізмів захисту від ігрової залежності, а 7,4% – щось чули. Приємно, що українці спочатку замислюються над можливими наслідками, а потім починають грати).
Щодо обізнаності про індустрію. Біля 30% українців взагалі не читають\дивляться новини, що пов'язані з азартною сферою. А ті, хто стикається з інформацією, отримують її з телевізора (43,6%) та з соціальних мереж (24%). Але що то за інформація?
Близько половини – дійсно новини ринку, далі цікавіше – 34,2% бачать рекламу казино, 32,4% – рекламу букмекерских контор, 25,8% – рекламу інтернет-покеру, 25,7% – рекламу ігорних автоматів.
Чи не забагато реклами у нашому медіапросторі?
І, якщо ми вже заговорили про достідження – на сайті КРАІЛ ще доступне онлайн-опитування, що покликане краще зрозуміти проблематику лудоманії в Україні. Приєднуйтесь.
Новини ігорного бізнесу України та світу на gamingpost.net. Читайте також:
Гра на виживання: український азарт у 2022