Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей відзвітувала про роботу телефонної «гарячої лінії». Відповідна інформація з’явилася на сайті регулятора.
Зазначається, що у 2021 році на «гарячу лінію» надійшло 3921 звернення, з яких 3325 – з Києва та Київської області. До КРАІЛ з різних питань зверталися з усіх регіонів України, але найбільше дзвінків було отримано з Київської, Вінницької, Харківської та Дніпропетровської областей.
У середньому в місяць регулятор приймав близько 330-350 дзвінків. Найактивнішим був квітень, коли до КРАІЛ надійшло 448 звернень.
Найчастіше українці зверталися на «гарячу лінію» з приводу роз’яснення законодавства. Операторами було прийнято 1969 таких заяв. Понад 1000 звернень стосувалися листування КРАІЛ з організаторами азартних ігор, понад 400 дзвінків були зверненнями щодо ігрової залежності. Крім цього, до КРАІЛ зверталися з приводу оплати ліцензій та інформації на офіційному сайті регулятора. Варто зазначити, що за рік на «гарячу лінію» надійшло лише 26 скарг.
Нагадаємо, що звернутися на гарячу лінію КРАІЛ можна за телефоном: 0 800 50-13-77.
Раніше ми писали, що КРАІЛ запустив інтерактивну мапу з метою боротьби з нелегальним гральним бізнесом.
Портал про гральний бізнес gamingpost.net розповідає про легальний азарт в Україні. Читайте останні новини:
Що зробили і чого не встигли – КРАІЛ прозвітувала про роботу за рік