Нові зміни у законодавстві Нідерландів обмежують не лише рекламу азартних ігор, а й спонсорство спортивних команд, яким традиційно займаються букмекерські контори.
Заборони, що набирають чинності вже на початку 2023 року, досить серйозні – організатори та оператори не зможуть розміщувати рекламу азартних ігор на телебаченні, радіо, у громадських місцях, у приміщеннях чи на вулиці. Що лишається? Прямий маркетинг і, звичайно ж, інтернет, однак і тут будуть свої нюанси – тільки таргетована реклама, що не зачіпає вразливі верстви населення.

З січня 2024 року набере чинності ще одне обмеження – компанії, що працюють у сфері азарту, більше не зможуть спонсорувати заходи та телепрограми. Ще за рік логотипи букмекерів та казино зникнуть зі спортивних футболок та спортивних об'єктів у Нідерландах.
У міністерстві вважають, що такий підхід піде тільки на користь спортивної індустрії, яка зможе знайти альтернативних спонсорів.
Franc Weerwind, міністр правового захисту, каже, що подібні заходи – вимушений крок, який допоможе знизити потенційну шкоду від азартних ігор. Цікаво, раніше політик стверджував, що реклама азартних ігор корисна, оскільки допомагає акцентувати увагу саме на легальних платформах. Що ж, час іде, думки змінюються.
Портал про гральний бізнес gamingpost.net розповідає про легальний азарт в Україні. Читайте також:
Французи придивилися до спонсорських контрактів