У глобальному бізнесі – серйозні зміни. Індустрія азартних ігор перевершила за масштабамимузичну та кіноіндустрію й продовжує зростати. У зв'язку з таким швидким прогресом гіганти гемблінга вирішили об'єднатися, щоб забезпечити сталий розвиток грального бізнесу на глобальному рівні. Члени Global Gaming Alliance: букмекерські компанії DraftKings та Entain, платформи мобільних ігор Habby та 89Trillion, а також Meta, материнська компанія соціальної мережі Facebook – виклали свої плани у стратегічному документі під назвою «Відповідальна гра – справа кожного».
Принцип відповідального гемблінгу
У документі зазначено, що для компаній грального бізнесу по всьому світу настав момент, коли вони повинні усвідомити свої цілі та поєднати зусилля для їх досягнення. Зростання галузі має відбуватися виключно завдяки відповідальним рішенням, що включають посилення батьківського контролю та інструменти самообмеження в азартних іграх. Головний пріоритет – підвищення безпеки гравців.
Захист азартних
Дії, що вживаються GGA, повинні призвести до максимально можливого захисту гравців від залежності, шахрайства та будь-якої іншої шкоди від індустрій азартних ігор, що швидко розвиваються. Софі Платт, голова відділу безпеки азартних ігор та зовнішніх зв'язків Entain: «Безпека клієнтів – це основа сталого розвитку, і, ділячись своїм передовим досвідом, ми можемо підвищити стандарти, щоб побачити зміни культури у всій галузі». Хан Кі, один із засновників 89Trillion, додає, що прозорість також важлива, і всі компанії повинні прагнути застосовувати передовий досвід. На його думку, клієнти, які почуваються безпечно, повернуться та приведуть друзів. Це допоможе галузі розвиватися та вдосконалюватися.
Альянс розвиває різноманітність
Підтримка різноманітності – ще одне важливе для відповідального бізнесу завдання. За даними дослідження Newzoo, 41% людей схильні уникати ігор, у яких не відображена їхня власна специфіка. Альянс стимулюватиме розробників представляти різні демографічні групи у своїх іграх. Сюди входять не лише кольорові, а й літні, люди з різною сексуальною орієнтацією та люди з обмеженими фізичними можливостями.
Гендерний баланс у гральному бізнесі
У недавньому дослідженні Interactive Software Federation of Europe були дані, що жінки становлять уже 45% європейських гравців. Порівняйте з даними іншого дослідження від BuzzBingo: лише у 12% із нещодавно випущених ігор головний герой – жінка. За переписом ігрової індустрії Великобританії за 2020 рік жінок серед фахівців ігрової індустрії – лише 28%. GGAпропонує розробникам проводити більше навчальних програм для підтримки різноманітності галузі.
З повним текстом документа можна ознайомитись тут
Автор: Сергій Гінзбург
Портал про гральний бізнес gamingpost.net розповідає про легальний азарт в Україні. Читайте останні новини:
Геймченджер в азарті: як e-ID Європейського союзу змінить ринок
Угорщина: кінець державної монополії на ставки
Морфеус пропонує грати: легенда Голлівуду в рекламі покеру