Компанія дозволяє рекламу ігор, заснованих на блокчейні, що включають невзаємозамінні токени (NFT).

За такі токени гравці, зокрема, можуть купувати обладунки, зброю та інші віртуальні принади для своїх персонажів. При цьому дозвіл не стосується ігор, де NFT можна обміняти на справжні гроші або ж придбати за них щось, що має цінність у реальному світі (включно з іншими NFT). Не стосується опція ігор казино, де можна виграти NFT, а також ігор, що включають рекламу гемблінгу.
Нагадаємо, аби рекламувати у системі азартні ігри, користувач повинен отримати спеціальний сертифікат від Google Ads. Така реклама розміщується з урахуванням місцевого законодавства країн, крім того, повинна вміщати інформацію про відповідальне ставлення до ігор та виключати неповнолітніх з цільової аудиторії.
Автор: Аліна Швець
Новини ігорного бізнесу України та світу на gamingpost.net. Читайте також:
КРАІЛ погодила об'єднання реєстрів
Грати по-нідерландськи: Гемблінг приніс 1 млрд євро у бюджет країни
Федоров сподівається на швидку ліквідацію КРАІЛ: У чому суть