Результати опитування у Франції показали, що молодь все більше захоплюється азартними іграми – багато молодих людей зробили свої перші ставки у віці 13 років. Влада вирішила діяти.
Нещодавно L'Autorité Nationale des Jeux (ANJ) – французький регулятор, посилив правила реклами азартних ігор. Вже в березні вперше до оператора ринку було застосовано статтю D. 320-9, 2 яка говорить: будь-яка комерційна комунікація на користь оператора азартних ігор заборонена, якщо вона передбачає, що азартні ігри сприяють соціальному успіху.

Порушник – оператор iGaming та спортивних ставок Winamax. Їх маркетингова кампанія "Tout pour la Daronne" (Все для Дарон) порушила французький закон про рекламу азартних ігор, коли випустила рекламу , головний герой якої розбагатів після вдалої ставки. Winamax відбувся доганою та вимогою видалити всі рекламні ролики, а також пов'язані з ними матеріали.
Напередодні ЧС з футболу (2022), ЧС з регбі (2023) та літніх Олімпійських ігор 2024 року, які відбудуться у Франції, ANJ дістався і спонсорських контрактів. Регулятор створив робочу групу, чиє завдання – створення чітких правил спортивного спонсорства та партнерства. Правила будуть запроваджені перед початком ЧС з футболу у Катарі.
Така новація пов'язана зі збільшенням рекламної активності операторів напередодні Євро-2020, після чого більше молодих людей почали захоплюватися азартними іграми. Підсумки опитувань справді вражають: із 5000 молодих людей (від 15 до 17 років) 35% уже робили ставки на спорт у 2021 році, а 78% грали у лотерею. Цікаво, що майже половина опитаних підлітків використовували облікові записи своїх батьків, щоб робити ставки онлайн.
Загалом французи налаштовані серйозно. І повноважень у них тепер більше – у березні регулятор отримав можливість блокування нелегальних онлайн-ресурсів з азартними іграми. Про це обов'язково розповімо трохи згодом.
Автор: Марія Полянська
Портал про гральний бізнес gamingpost.net розповідає про легальний азарт в Україні. Читайте також:
Реклама азарту: селебріті вхід закрито