Про це гендиректор компанії Джейсон Робінс заявив у своєму виступі на Конференції технологій, медіа та телекомунікацій Morgan Stanley, пише Next.

За його словами, у онлайн-казино більше "невикористаного потенціалу", ніж у ставок на спорт
"Зараз ми інвестуємо у власні продукти з живим дилером, і це потребує багаторічних зусиль. Але це те, що, на мою думку, буде цікаво навіть у далекому майбутньому", - заявив Робінс.
Додав, що компанія прагне покращити клієнтський досвід, в тому числі, за допомогою нових технологій. Зокрема, штучного інтелекту.
"Уявіть, що ви граєте з живим дилером, але це дилер з AI", - запропонував топменеджер.
Наразі розвиток та впровадження штучного інтелекту у різні сфери став ще більш актуальним – особливо після запуску ChatGPT та Midjourney.
"Ми вже тривалий час фокусуємося на машинному навчанні. Найбільше від таких технологій виграють компанії з надійним захистом даних, і я думаю, це будуть компанії більшого масштабу", - додав Робінс.
Наголосив, що AI допоможе покращити персоналізацію у взаємодії з користувачем, крім того, істотно зросте швидкість реакції на клієнтські запити. Не менш корисним штучний інтелект буде і у ставках на спорт. Зокрема, у компанії збираються запровадити користувацький інтерфейс у стилі ChatGPT.
На думку Робінса, штучний інтелект загалом відкриває широкі можливості – в тому числі, у підсумку він допоможе знизити вартість впровадження та обслуговування нових проєктів.
"Думаю, АI має потенціал для трансформації гральної галузі, як це вже сталося з багатьма іншими. Думаю, що той факт, що ми починаємо з позиції масштабу і з таким надійним набором даних, дає нам можливість отримати ще більшу вигоду від цього", - додав він.
Автор: Аліна Швець